Tazeanne1234 Kızlar 4 ay önce sezeryanla doğum yaptım. Dün dikişimin sağında bi ağrı hissettim bugğn baktığımda biraz şiddetlenmişti. Dokundum hafif şii ve sert. Dokununca daha çok ağrıyor başına böyle birşey gelen oldumu
zeynepmommm Tazeanne1234 valla ben de4 ay önce doğum yaptım aynı sıkıntılar bende de var perşembe günü için randevu aldım ama ben de şişlik yok sadece ağrı ve sizlama
Sherlockholmes Tazeanne1234 iltihap olmuştur. Bende de olmuştu fakat 40 imda. Bir doktora gösterin. Sızlama iltihap oluyo cnm
Tazeanne1234 zeynepmommm doktora ra gittim içim çok rahatlamadı prda fazladan doku oluştuğunu sadece ameliyatla alınabilceğini adet zamanlarında böyle hassaslaşacağını söyledi. Birdahaki doğumda alınır bi zararı olmaz dedi
Tazeanne1234 Clouds iltihap falan demedi doktor valla bilemedim içim hiç rahatlamadı birdaha doktor yolu gözükecek gibi
zeynepmommm Tazeanne1234 regl olmadigim icin de korkuyorum bunyem ve imkanim 3 cocugu kaldiramayabilir
Clouds Tazeanne1234 aslında banada iltihap demedi rif ampul kullandırdı ben kendim araştırdım deride oluşan bir problem. Bencede görünmek gerekir tekrar
Tazeanne1234 zeynepmommm allahım isteyenlere olmayanlara versin benim ilk ama ben adamı görünce kaçıyorum 😂