5 buçuk aylıkken doktorumuzun önerisiyle ek gıdaya başladık. Başta gayet iyi gittik. Yoğurdu çok sevdi. Sebze meyve hepsini yedirdim. Ama 2 haftadır herşeye kafasını çevirir oldu. Yemiyor asla. Bugün en son zorla ağzını açarak yedirdim 1-2 çay kaşığı, 1 saat sonra kustu. Grip oldu öksürüğü hala geçmedi ondan mı, diş diyorlar ama ağzında bir belirti yok. Neden böyle oldu yediremiyorum bişey. Bugün yemedi hicbisey. Nolucak böyle
6ay 20 günlük