Kızlar dün corona aşısı oldum geceden beri şiddetli baş ağrısı çekiyorum ateşim var vücudum sızlıyor sanki bebeğim 2 ay 20 günlük emziriyorum ve şuan ateşim 39 2 kere parol içtim biraz hafifliyor etkisi geçince bir daha başlıyor ne yapmalıyım yardım edin gene parol içsem bir sıkıntı olur mu