Merhaba kızlarlar bebeğim şuan 6 aylık. Uykuya dalmakta zorlandığı için çok ağlıyor, ayağımda sallıyorum. Yastıktan alıp beşiğine koyduğumda tekrar ağlıyor. Yastıkla beraber koyuyorum bende.4. Ayından beri bu şekilde devam ediyor. Uyurken de hep yan yatıyor. İyi değil yastıkla uyuması diye araştırdım. Bi sıkıntı olur mu? Yastıksız nasıl alıltırabilirim🙁