Ogullarinaasikanne Arenimmm hergun 2 kupa icmistim şükür gazi vardi ama kolik boyutunda olmadi hic. Doktorumun onerisi ile 1.ayindan sonra günde 3 çay kaşığı bebegimede verdim
1cicek1bocek Arenimmm ben içiyorum da sonra içmemeye başladım fazla gazlı bebek degildi kendi cikariyordu rahatlıkla o yüzden pek anlamadım şimdi çok şükür gaz problemimiz de yok 🙂
momandad_16 Arenimmm tohum kimyonu kaynatıyorum içiyorum bebeğim gazlı çok faydasını gördüm sütüde arttırıyo
Yclcnbz Kimyonlu rezene içiyorum yemeklerde de bol bol tüketiyorum ama bebeğim hep gazlı pek işe yaramadı