Humeyracamgz sağlık bakanlığından aradıklarında sormuştum , bebeğimi hastaneye götürmem lazım temaslıyım dedim. O da hastane güzergahı üzerinden giderseniz sorun olmaz. Ama başka yerde yakalarlarsa ceza yazarlar dediler. 2 kez gittim bu süreçte hastaneye bi problem olmadı