kubraanne aysegulyvz1avci ben ikili burma kullaniyorum incecik cok zarif duruyor hemde hic zarar etmedik gecen sene 460 almistik bu sene 470 e bozduk bitanesini mesela 10 lira kâr 😁
aysegulyvz1avci Bebegim07 aslında en mantıklısı o işte insan heves ediyor takmaya hiç takmadım düğünde ki altınları 2 tane olsun kolunda olsun istiyorum
Mom73727 aysegulyvz1avci Adana burması almıştım bende çok seviyorum ve şık duruyor satarken zararı da olmuyo