Sena1608 Merhaba kızlar. 3 aylık oğlumu sünnet yaptırmak istiyoruz. Ümran tıp merkezinde Ümit Yiğit hanımı bulduk. Aranızda yaptıranlar var mı. Fiyatı nedir acaba. Bilgi verir misiniz ?
Ipekaras-1 Sena1608 ben 3 yıl önce oğlumu yaptırdım. O kadar tatlı bir doktor ki Üstelik eli çok hafif çocuğun yanında olmamıza müsade ediyor. 3 aylık oğlumu da orada yaptırmayı düşünüyorum en kısa sürede 💜
Ipekaras-1 Sena1608 3.4 kişi girdik içeri ama şimdi pandemi var alırlar mı bilemem krem vs. Yazdı 1 haftada tam anlamıyla iyileşti