Ben geçenlerde kullandım. Bebeğim 9 aylık. Hemşire ve aynı zamanda emzirme danışmanı olan arkadaşıma sorarak aldım. Ella almamı söyledi. Prospektusunde 1 hafta emzirmeyi yaziyodu. Arkadaşıma ve eczacıya sorduğumda gerek yok 2 saat emzirmesen olur içine sinmezse sağıp dok dedi. Bebeğin yenidoğan olanlar emzirmez dedi