Oğlum 9 ay 18 günlük 3 gündür kusuyor ilk gittiğimiz de doktor idrar tahliline baktı bol su icirin temiz tahlil dedi aferin verdi 1 gün sonra bebeğim su gibi sarı ishal oldu yine gittimizde serum verdiler kan tahlili bişey yok dendi ishal için ilaç verdi şuan bir kere yaptı ishal gibi değil ama cıvıkti biraz az önce çorba verdim yine kustu hiçbir şey yemiyor normelde mama ile besleniyor 2 gündür yemiyor zaten beni emiyor ama sütüm az geliyor yardım edin ne yapayım ne yediriyim