Aezgi bence gitme bir sorununuz yoksa canım hastaneler tıklım tiklimdi he o çocuklar hasta. Biz kocaelinde yaşıyoruz. Bir tane yer yoktu yani. Be kalabalikliga göre gitmemeyi düşünüyorum önümüzdeki aylarda. Aşırı pişman oldum sırf kilo boy ölçümü yapıldı ve hasta olduk. 😭