5 buçuk aylık oğlum var 2 gündür sürekli ağızdan gaz çıkarmak istiyor hatta bazen kendini çok kasıyor.kusması da arttı 2 gündür fışkırır tarzda değil ama genirirken geliyor bazen çok bazen az kusuyor beslendikten sonra 2 saat böyle geçiyor doktora götürmeli miyim neden böyle olur başına gelen var mı acaba