EST Merhana anneler 🙏🏻 Bebeğim 7. Ayına girdi fakat 2 gündür anlamsızca çok huysuz. Herşeye ağlıyor . Yer süpürsem ağlıyor su sesi duysa ağlıyor odadan çıksam ağlıyor çok şaşkınım. Geçici bir durum mu daha önce böyle değildi . Yardımcı olabilir misiniz
Ysg0 EST haftaya 8 aylık olacağız bizde öyleydik birkaç hafta önce, geçiyor ☺️ Son birkaç gündür rahatız çok şükür, dişimizde patladı 🤲🏻😍😍