nuranbusradk Merhaba anneler, 6 aylık bebeğim var ve iki gündür aşırı öksürüyor. Ne yapmalıyım? Neler yapabilirim? Önerilerinizi bekliyorum. Teşekkürler.
Ozgdfn nuranbusradk nette çok görmüştüm zeytinyağı sarımsak kürünü. Bebeğime denedim iki günde çok şükür geçirdi öksürüğü ve balgamı . 10 buçuk aylık kızım.
Ipekoz nuranbusradk byhar makinesine içme suyu koyup buhar verebilirsin 1 tatlı kaşığı zeytinyağı ve 1 çay kaşığı çörekotu yağına bir diş sarımska ezin bir saat bekletip ayaklarının altına sürün 2-3 saat kalsın mümkünse gece yatarken yapın çok iyi gelir
Vuslat23 Bol su cnm , ılık çorba , içiyorsa anne sutu, nane cayı , hepsınden bırer kasıkta olsa ver , ıhlamur