Evet Sevgili anneler, 5 ay 14 günlük bir bebeğim var. Biberona alışamadı. Kaşığı da istemiyor. Yani bir ay sonra işe başlayacağım nasıl olacak hiç bilmiyorum. Ufaktan tadımlara başladım ama ağzını kitliyor kaşıkla😢 nasıl olacak ben anlamadım. Fikri önerisi olan var mı ?