Nurd Kızım doğduktan sonra adet olmadım 7 ay 27 gün oldu halen olmadım süt koruyor dediler bugün tam 28 gün oldu süt vermiyorum adet olmasan hamile kalınır mı adet sökücü bişyler içmek istiyorum ama şüphem de var ne olur ne olmaz diye korkuyorum test yaptım negatif Adet olmadan hamile kalan var mı yada böyle birşey ile karşılaşan duyan
Nobody Nurd 2019 dan beri doğurmadıysan bi sıkıntı var 🙃 neye 7ay 27 gün oldu bugün neye 28 gün oldu kafamda deli sorulaaaarrrrr
Koala06 Nurd 2 yıla kadar olunmayabiliyormuş ama adet olmadan da hamile kalabilirsin tabiki tedibiri elden bırakma çocuk düşünmüyorsan canım. İstersen adet söktürücü falan kullunmadan önce kadın doğum doktoruna git belki farklı birşey olabilir muayene olmakta fayda var
Bal-Kaymak Nurd adet olmadan hamile kalan var duydum . Bende doğumdan sonra oğlum 9 aylıkken ilk adet olmuştum. Sonrasında hep günü gününe geldi. İlk kez bu ay 8 gün geçti hala gelmiyor. Dünn test yaptım negatif çıktı ama sinirlerim bozuk benimde . Sanırım en iyisi bir kan testi verip negatifse ona göre bir çözüm bulmak.
Cnnt000 Nurd Adet olmaman normal benim kuzenim çocuğu 1 yaş 5 aylık daha yeni geçen gün adet oldu. Adet olmak içinde çocuğu sütten kesmeyin. 17 aya kadar süt vermenizi öneriyorum..
Yagmuurr Nurd e ben anlamadım şimdi kızınız yaşamıyorsa kimi emziriyosunuz gerçekten kafam karıştı yani başka çocuğunuz mu var o zaman
rabiss12 Nurd aynı sıkıntı bende de var ben emziriyorum ama adet olmasikca sanki kilo aldım var mı öyle bir sıkıntınız
Nurd rabiss12 kilo almıştım üzüntüden hızlı bir şekilde kilo verdim sadece şuan göbeğim var oda adet olmamaya bağlıyorum
aytunceymenim Nurd bi test al canım için rahat etsin 😄 gecikmeler yaşanabilir doğum sonrası ara ara olabiliyor
Nurd aytunceymenim işin tuhaf tarafı Bn diyelim ki hamile kaldım doktora ne dicem son adet tarihim 30 mayıs 2019 adam dalga geçtiğimi düşünecek hafta hesaplaması nasıl olur kafamda çok çok boş sorular
Yagmuurr Nurd Yaaa canım benim çok özür dilerim hatırladım seni 28 gün oldu diyince ben emzirmeyi keseli sandım kızını kaybedeli 28 gün olmuş şimdi hatırladım ben anlamadığım için sordum üzdüysem seni hakkını helal et soruna gelincede adet olmasanda hamile kalırsın tabi ki süt korur diye bişey yok ama doğumdan sonra düzensizlik çok çok normal
AgentMom Nurd postuna baktım da öncelikle başın sağolsun. Bazen sıkıntı ve stresten de adet günlerimiz değişebiliyor. Önce test alın negatifse mutlaka doktora gidin ondan sonra gebelik düşünecekseniz de kafanız rahatlayınca denemeye başlarsınız.
ENA Ben de burada okumuştum, bir arkadaş hiç adet olmamış doğum sonrası, hamile kalabileceğini düşünmemiş, süt koruyor sanmış meğer 17 haftalık hamileymiş. Şokta olduğunu yazıyordu.
Nurd Yagmuurr önemli değil çok zor olsa da hayat devam ediyor iki oğlum var şimdi bu postu okuyan kişiler eminim aklından daha kızını yeni kaybetti hmn ne çocuğu diye düşünmüşlerdir ama insan insanın halini bilmeyince herşey düşünebilir 😔 acı çok zor tarifi imkansız acıya alışmak lazım acınacak bir dal arıyor insan 😢😢😢 çaresizce arayışlardayım
Nurd Kızımı kaybedeli 28 gün oldu bunu yazmak istemedim kızıma hamile kalmadan önceki adet tarihim 30 mayıs 2019 ondan sonra adet olmadım doğum yapalı 7 ay 27 gün oldu halen adet görmedim kızım yaşadığı zaman süt koruyor seni adet olmazsın diyorlardı şimdi süt de vermiyorum halen adet olmadım adet sökücü alıp kullanmak istiyorum ama şüphem de var bu durumu yaşayan böyle hamile kalan var mı diye soruyorum