Arkadaşlar. Bugün 4.ay aşılarımızı olduk. Cansız aşılarmış zaten. Ateş çıkmaz dedi hemşire. Ateşi falan yok ama son 3 saattir baya huysuzdu. Ağlıyordu sürekli. Az önce yarım fitil attım rahatlasın diye ama 1 dk sonra kakasını yaptı. Fitilin az parçası da geldi kakayla. Fitil etki etmiş midir yoksa tekrar yarım atayım mı