Arzumca344 bunun adı diskezi. Biz de yaşadık aynk şeyi. Kaka yaparken acayip zorlanıyor, ıkınıyor. Ama kabız değil. Kaka gayet yumuşak. Eğer bu şekildeyse bunun bir ilacı yok. Genellikle zamanla geçiyor demişti doktorumuz. Öyle de oldu. Eğer sizde de bu durum varsa biraz sabır 😊 Diskezi ile ilgili detayları googledan okumanızı öneririm 👍🏻