Kızlar bebeğim 46 günlük akşam 5,30 gibi gaz sancısı başlıyor elektrik süpürgesi sesi sallama masaj derken çok yıpratıyor ağlayarak kendini aslında gazını iyi çıkarıyor gün içinde ama neden öyle sancılanıyor anlamıyorum metsil kullanıcam o da bağırsak tembelliği yapıyor diyorlar kullanan var mı aranızda