Arkadaşlar bebeklerinizin ayak tırnaklarını nasıl kesiyorsunuz benimki hic durmuyor ellere bi şekilde yapıyrm ama ayaklar çok zor oluyor birde nasıl giydiriyosunuz çorap çift kat mı evimm 23 24 drc oluyo ama petek merkezi yani bize bağlı dğl lojmanda kaldığmz için belirli saatlerde açıyorlar yalnz onun icin bazen biraz daha serin oluyor 23 olsada sanki hissedilen farklı gibi misal o zaman arada elektirikli sobayı açıyorum ama yani bizimki yüz üstü uyumayı seviyor birde geceleri bazen emzirince sırt üstü çeviriyırm sırtı sogk oluyor bazen kaçıyor karnı ağrıynca gazı olunca sürünüyor 5 aylık tavsiyeleriniz nedir bebek bakımı konusunda aslında elimden geleni yapıyorum ama hasta olmasını hiç istemiyorm biraz uzun oldu kusura bakmayn tşklerr..