4.ay 8 günlük oğlum var. Uyanık olduğu zamanlarda sürekli ağlıyor. Çok nadir oluyor ağlamadan durduğu zamanlar. 4 aylık olduğumuz zamandan beri böyleyiz. Bir türlü dikkatini dağıtamıyorum. Yani arada güldürmeye çalıştığımda gülüyor ama ağlamaya kaldığı yerden devam ediyor. Dişleri kaşınıyor. Acaba sebep bu mu bilmiyorum. Var mı benimle aynı sıkıntıyı yaşayan?