kızlar normal Aptamil kullanıyorum bebeğim aşırı gazlı bir bebek daha önce bebelac gold kullandım Kabızlık yaptı gibi geldi bana şimdi Aptamil konformil Kullanmayı düşünüyorum fakat bir farklılık var mı bilmiyorum fiyat açısından farklı çünkü kullananlar lütfen yorum yapabilir mi