Radikall_Anne Kızlar spiral taktırdım şimdi doktorum çok kalabalıktı kısa kısa cevaplar verdi. Nelere dikkat etmem lazım. Spiral hakkında bilgisi olan yazsın lütfen
ozge-acg Radikall_Anne bisey hissediyormusun canim taktirirken bnde dusunuyorumda kararsizim 3 aylik igneyle spiral arasin
ozge-acg Radikall_Anne bisey hissediyormusun canim taktirirken bnde dusunuyorumda kararsizim 3 aylik igneyle spiral arasin
hulyaakin Radikall_Anne doktorum 1 ay sonra kontrole gel kayıp kaymadığına bakalım dedi ve her ay kendin kontrol ediceksin içerde misina gibi bir ipe dokunman gerekiyor fitil yerleştirir gibi yapıp bak ordan dedi sonrasında senelik muayenelerle durumuna bakarız ağır kaldırmicaksın dedi ki zaten sezeryanla doğum yaptığım için yasaktı bana. Bu kadar öyle çok ekstra bişey yok yani merak etme
Radikall_Anne ozge-acg Açıkcası canım çok acımadı kendinizi kasarsanız belki acır. Ama ml acı oldu saniyelik
Radikall_Anne hulyaakin Banada aynısını dedi canım bide test vs dedi onu anlamadım. Ama fitildir falan anlamadım onu canım
hulyaakin Radikall_Anne şöyle ki kendine fitil takar gibi yapıp öyle kontrol ediceksin ulaşılabilir yerde yani ipi :) bana antibiyotik vermisti müdahale var nolur nolmaz kullan 5 gün diye sana da verdi mi?
Radikall_Anne Poyraz16 İlk başlarda adet sancısı gibi sancı oluyor, bugün ise arada oluyo şuan iyiyim bişey yok.. 🤗
Sevnurr Radikall_Anne 1 hafta ilişkiye girme.. İlk bir ay het ihtimale karşın yinede korun bir ay sonra doktoruna tekrar git kaymış mı diye ultrasonda baksın..
Sevnurr Radikall_Anne 1 hafta ilişkiye girme.. İlk bir ay het ihtimale karşın yinede korun bir ay sonra doktoruna tekrar git kaymış mı diye ultrasonda baksın..
Hulya_ebrar Bende taktrdm bebeğim 6 aylıkken 1 ay sonra kontrole gittim bı sıkıntı yok şükür yerleşmiş sadece adet süresi uzadı 10 gün kanamam oluyor doktorum normal dedi
Hazarr taktırırken adetlimi olmak gerekiyor ? Ben acır diye korkuyorum böyle postlar olunca rahatlıyorum normal doğum yaptım sancıdan çok açıklık kontrolünde zorlandım 🤦🏼♀️ Korku kaldı birazcık
Radikall_Anne Hazarr Taktırırken Aile sağlığı merkezindeki ebeler adetli olmanı söylüyo... Kadın doğum uzmanına gidersen adetli olmana gerek yok randevu alıp gidiyosun kan alıyo sonra spirali kendin eczaneden alıyosun doktor takıyo