Tinymom 3 ay 24 günlük bebeğim var 3-4 gündür aşırı huysuz sürekli ayakta durmak istiyo oturunca yatırınca avazının çıktığı kadar ağlıyor kafayı yemek üzereyim memede emmek istemiyor sadece uykusu geldiğinde uykulu halle verebiliyorum
minikmelegimmmm Ensarmomy canım merhaba bende de meme reddi var ama daha kızım 2.5 aylık . Biberon vermiştim ondan mı merak ediyorum yoksa atak olabilir mi bu ayda bakabilir misin rica etsem? 4 Ağustos doğumlu 38+6 haftalık doğdu
ArdicEge Ensarmomy atak haftası dogum tarihine göre değil, hamileyken doktorun belirledigi tahmini dogum tarihine göre hesaplanır😊
Zormama Ensarmomy hangi uygulama acaba? Benimki de cumadan beri oyle avazi ciktigi kadar agliyor, icinden resmen canavar cikti minnak bebemin😵💫🤯 9 temmuzda dogdu, 39+4te
MihraMom minikmelegimmmm benimde 2.buçuk aylik kizim var ve 3 gundur emmeyi reddediyor atak mi yoksa benimi birakiyor bilmiyorum piskolojikmen çöktüm
Herneyse_00 Bizde aynı durumdayız 3 ay 7 günlük bebeğim 4 gündür sanki başka çocuk var evde o kadar değişti meme reddide var napicam bilmiyorum
Cagla89 Herneyse_00 aynı benim kızım da öyle şaştım hayır keyfi yerinde bakıyorum 60 CC yle ya da 40 CC yle doyuyor sasiriyorum
FistikliLokumum Tinymom merhaba, benim oglum da su an galiba atak haftadınfa. 40 haftaya göre plması gereken tarih 17.06.2021 - 10 gün erken dogdu 38+4 haftada 4 ay 14 günlük su an. Bizimkide mi atakta bakabilir misinz :( 4 5 gündür cok fena cünkü de :(
Tinymom tatlipatatesmom Ayakta durmaktan belim çok kötü zaten doğumdan sonra ağrı kalmıştı bu şekilde hiç duramıyorum ne yapacağımı şaşırdım
Tinymom emirinannesii bende öyle kendini sıkarak ağlıyor hiç bi şekilde ilgisini çekemiyorum sadecs ayağa kalkınca susuyo
ArdicEge Tinymom normalde 35 gün süren bir atak, cogu anne bu atagın en zor atak dönemi oldugunu söylüyor. Diger ataklar ortalama 10 gün sürüyor. Ama 35 günün 35 ide huysuz olacak diye bisey yok. Bizim 5 gün sürdü🌸
tatlipatatesmom Tinymom ah dördüncü ataktasiniz ve tam 5 hafta sürüyor 😭😭 biz daha yeni çıktık tam cikmis da sayilmayiz yani ben iki kilo verdim bu dönemde 👀 resmen cocugunuzu alip yerine başka cocuk veriyorlar 🙈
Alpbeybi Tinymom evet tam olarak böyle bişey atak. Yaklaşık 1 ay boyunca inişli çıkışlı devam edecek. Şimdiden sabır diliyorum 🥲
Alpbeybi Tinymom maalesef 🥲 bebeğinizi tanıyamadığınız zamanlar gelecek ama hepsi geçiyormuş 😬 biz sonlarına doğru geldik bakalım geçecek mi