Merhaba benim kızım da 50 günlük birkaç haftadır devam ediyor burun tıkanıklığı, iki saatte bir ikişer damla damlatiyorum rahatlatıyor, doktorum bu şekilde devam et hemen geçmez acele etme dedi aspiratör hele hele yenidoğan a çok önerilmiyor başta ben de şırınga ile 1,5 ar ml sıkıyordum ama doktorum yazık çocuğa onu da yapma iki damla yeterli dedi