Wami Merhaba kızlar bebeğim dün 6.ay aşısını oldu. Bugün yürütürken sağ ayağının dışa doğru büküldüğünü farkettim daha öncelerde yoktu böyle bişey ? Bilgisi olan var mı bu konuda ?