2042 Merhabalar, bebeğim doğduğundan beri formül mama ile besleniyor şu an 4. Ayına girdi. Kaşık mamaya ne zaman balyabilirim.
Ensarmomy 2042 canım bunu doktoruna danış her bebişin gelişimi farklı çünkü bize gelişimi iyi olduğu ve hazır olduğu için doktorumuz 4,5 aylıkken başlatmıştı