Canım öncelikle bebişi üşütme ve ayağını mutlaka sıcak tut. Kiraz çekirdeği kemeri varsa onu ısıtıp ayakların altına karnıma koyabilirsin tabi hafif sıcak olucak dikkat et. Sonra biogaia diye bir damla var bizde çok işe yaramıştı doktor tavsiyesiyle kullan tabi. Sonra sık sık bacak egzersizi karnına doğru götürüp geri çekmek gibi. Bunlar az da olsa rahatlatır. Bebişi üşütmemeye özen göster