Meraba benim kızım 21 aylık yeni sütten kestim. Sütten kesince yemek yer sandım ama yemiyor sabah uyaniyor mesela 10 gibi 11 gibi yumurta yapıyorum yemiyor süt içsin yapıyorum sütünü içmiyor ne yapicam bu çocukla önerileriniz nelerdir mesela kahvaltıda ona ne yapabilirim?