Musam
NilMomm ben 4 aylık olunca başlamıştım önce sebze puresiyle başladım doktor çimdik kadar pirinç küp şeker kadar patates ve havucu hasla sonra süzgeçten gecir iki çay kaşığı zeytinyağı koy onu ver demişti ilk gün üç çay kaşığı ikinci gün 6 üçüncü gün 9 ver dedi daha sonra denemek istediklerini bu karışıma ekle dedi mesela ıspanak denedin başka birşey denemeye geciceksin ama elinde taze ıspanak var onuda koy demişti. Meyve olarak şeftali yada nektarin ile başla dedi ama önce bir kaç gün sadece sebze verdim meyve şekerli olduğu için bebekler sebzeyi istemeyebilirlermis. Ben öyle bir ayı gecirdim şimdi 5 aylık kahvaltıya başla dedi bu kontrolde kendim lor yaptım bir tatlı kaşığı pekmezi sulandiriyorum biraz ekmek doğruyoruz icine hepsini karıştırıyorum önce ayri ver yetmezse bulamaç yaparsın demişti ayrı yemedi kızım bulamaç yapıyorum öğlen yine sebze karışımı ama artık yoğurt ekledim yine kendim yaptım ve 24 saat beklemis olsun yoğurt dedi doktor. Akşam üstü gibi meyve veriyorum. 5 e kadar bütün bunlar bitmiş oluyo gece sindirim sorunu çekmesin diye 5 ten sonra ek gıda vermiyorum. Tabi bunlara ek mama veriyorum mutlaka.