Cok merak edıyorum herkes uyku egıtımı verdım verecem dıyo bebegımızı belli saatlerde yatmaya alıştırmak ne kadar dogru mesela dıyolar aksam 8de yatış oyle alıştırdım dıyolar ya bişe olurda o gun yatıramazsan ne bıleyım dugun cemıyet olur oturmaya gıtmeler olur saat koymadan uyutan bebegını var mı mesela gece 10da yada 11de ne zaman uyumak ısterse o zaman uyutan var mı kızlar bebegım 2 aylık suan zaten duzenı yok ama uyku egıtımı vermezsembıstedıgı zaman uyursa olmaz mı