Toplumcubirisi ilerde ayırmak zor olur diye düşünüyorum. Bebeğim 6 ay 10 günlükken uyku eğitime başladığımda odasınıda ayırdım. İnanın ilk günden alıştık, zaten odası hemen dibimizde. Çıt sesi olsa duyduğumuzdan hiç sorun yaşamadık😊 Daha fazla zaman geçmeden ayırın bence ilerde daha çok alışıyor insan ve ayırmak daha zor oluyor. Bi arkadaşım@ iki yaşına geldi hala ayıramadı ötelemekten, şimdide hiç cesaret edemiyor😕