Kirazmevsimi Hazal_170721 aynı durumdayım bibs 20 gün emdi bıraktı avent aldım onu hiç tutmuyor emzik istemiyor. 3 aylık ve emziğe alışmazsa memede uyuyor emzik gibi kullanıyor. Beni böylesi yoruyor. 😔
Hazal_170721 Kirazmevsimi evde çeşit çeşit emzik var ama maalesef beni emmiyor bebeğim tamamen mama kullanıyoruz ama biberon ve el delisi biberonun memesini boş dolu cork cork ama iş emziğe geldimi kusmalar ağlamalar 🥴