Gencanne_19_ Minnakelifim03 bıraktıktan 3 ay sonra diye biliyorum ama yine de dr’a sorabilirsiniz.Bir de alakasız ama cildinizde düzelme oldu mu? Böyle çukurlar falan kaldı mı?ben de kullanıyorum da. 5. Ayımdayım☺️
sinanurknby Minnakelifim03 6 ay sonra hamile kaldım sorun olmadı. En az 6 ay geçmesi gerekiyor. Sorun olmaz. Kalabilirsiniz.😊
Minnakelifim03 Gencanne_19_ çok fark etti yüzümdeki ve vücudumdaki her yerden sivilce ve siyah nokta çıktı sonra ilaç onları kuruttu şuan hiç sivilcem yok sadece adet zamanı 1 2 tane küçük çıkıyor iki güne hemen kayboluyor. Lekelere de etki etti
Minnakelifim03 Serpil51 bi sıkıntı olmadı dimi canım. Doktor 1 sene bekle demişti çocuk sakat yada özürlü olur yada ölü doğum olur demisti