K1234 15 günlük bebeğim var.emzirmeden sonra ne yaptıysam gazını çıkaramıyorum.uc gündür kendini sıkıyor, ikiniyor kıpkırmızı oluyor,kakasını da zor yapıyor ne yapabilirim Ne zmaan geçer bu süreç
Lulemom K1234 dizine yüz üstü yatır elini de midesine koy. Sırtını tıpışla. Çok rahat çıkartıyolar. Ben hep öyle yapıyorum
Kedidirokedi K1234 emzirmeden sonra sırtını sıvazlamak yerine elinizi tepecik yapıp tık tık diye hafifçe sırtına vurun elinizi tepecik yaptığınızda basınç uygulanıyor sırtına kolayca çıkıyor gazı 🙂
YesimKnc K1234 doğru yöntem olarak yapmıyosanız gaz çıkmaz. Bebeğinizi emzirdikten sonra omzunuza doğru yatırın sırtının üst ve orta kısmına elinizi kubbe şeklinde yaparak çok kuvvetli olmucak şekilde 2 3 kez pat pat yapın daha sonra elinizi gerin avucunuzun içi ile sırtına aşağıdan yukarıya doğru düz sıvazlayın. Sanki şişenin içinde bişey var onu yukarı çıkarırmışçasına düşünün örnek olarak. Ağızından gazını muhakkak atıcak o zaman. Diğer bir yöntem ise , Göbeğine masaj yapabilirsiniz bebek yağınız var ise parmak uçlarınızla bastırmadan hafifçe yukarıdan aşağıya doğru bişeyi boşaltıyomuş gibi aşağıya doğru çekin parmaklarınızla veya ellerinizle nasıl rahat ederseniz. Ve bir de youtube da I Love You masajı var izleyin onu uygulayın. Sırtına da hafifçe masaj yapabilirsiniz. Ayak altlarına da bebek yağınla beraber masaj yapın uyarıcaktır. Yardımcı olmamı isterseniz özelden yazabilirsiniz sağlıkla büyütün🌿
K1234 Lulemom her beslenmeden sonra yapmam gerekiyor dimi .bazen emerken uyuya kalıyor o zamanda yapmam lazım mı
Lulemom K1234 evet benim bebeğim 2 aylık uyusa bile gazını çıkartıyorum, uyansa bile sonra geri uyuyor. Gazı çıkmazsa sancı yapar hiç uyuyamaz. Öyle olmasındansa uyansın daha iyi
Newmom2020 K1234 evet gerekirse uyandırmalısınız prebiyotik damla kullanmaya başlayabilirsiniz biogaia vs biz de maflor çok işe yaramıştı. Onun dışında emziriyorsanız gaz yapan yiyecekleri fazla tüketmemeye ve kendi ayağınızı ve sırtınızı da üşütmemeye çalışın. En kötü ılık bir banyo yaptırırsanız ve banyo sonrası soğuk sıkım badem yağı vs ile masaj (you tube da kolik bebek masajı yazarsanız çıkıyor) bebiş rahatlar.
Cinarimoglum K1234 emizrme danısmanı dilruba demirezer’in gaz videosu var. o masajla rahat çıkartıyor benim oğlum bir bakın.
YesimKnc K1234 o zaman doktorunuz ile görüşün gaz damlaları var bitkisel onlardan destek alın. Zararı yok. Zeytinyağı ile poposunu uyarın kaka için.
Beklenenhuzur Ağzından bi şekilde muhakkak çıkıyor çıkmazsa topuklarına acı elma yağı sürüyorum vebavak hareketleri yapıyorum aşağıdan çıkarıyor o zaman