Med Bende onu düşündüm ne alaka yani diye sonuçta dışarı da çıkılmaz diyolar ama hastane vs gidiliyo sonuçta ki bebeğe de iyi geliyo temiz hava devamlı eve kapanmamiz lazım mis gibi 40 li iken gözleri ile yiyolar resmen ya
NukleerBaslikliKiz İnanmiyorum zaten şaşırdım bı anda oyle deyince daha neler duyacağım dedim içimden
Equinox Bende almış oldum komşum sayesinde 😂
efelettin Malesef halen dusuncelere sahip insanlar cikiyo daha neler duyacağım diyorum bı tık daha artiyo level 🤭