benkullanici07 Arslann bnde 3 aylikken yatpiirdim 1 haftada normale dondu hersey ister istemez agliyolar cunku cani yaniyor ama cabucakta duzeliyor bezin icindeyken
Minikkurabiye Arslann 3 aylıkken yaptırdım iyi ki yaptırmışım 4 aylık olunca dönmeye başladı o dönem yaptırssydım çok zor olacaktı
aytendo_ @Arslann 2 aylıkken yaptırmıştım ve iyiki yaptırmışım kıyamıyordum canı acır ağrısı olur diye ama çok şükür hemen iyileşti hatta sünnet olduğu hafta çok güzel uyuyordu
TheBossMom 3 aylıkken yaptırdık çok iyi oldu hemen iyileşti ilk 2 gün husursuzdu o kadar da olur yine
Betull0634 Arslann tabi ki uyusturdular dikissiz yaptirdim ben uyusukluk gecince ilk gun zor gecti ama sonradan dedim ki iyi ki yaptirmisim ama uzmanina yaptirmani tavsiye ederim