beyzabali76 tam ben de bu yaş dönemi için post açmıştım, sizinkini görsem açmazdım 😬 ben de burada bekleyim. Oğlum 20 aylık pandemi yüzünden başta erteledik şimdi de pandeminin bitmesini beklersek çocuk askere gidecek, 2-5 yaş arası yapılmaz diyen de var, 1,5-5 yaş arası olmaz diyen de kafam karıştı açıkçası tam sınırda kaldık