MyEternalLoveNoyann daha soğuklarda bile hep çıkardım,bebek arabasını fırın gibi yapardım, yağmurluğunu takardım,ayakligini takardim kat kat soğuğun durumuna göre giydirirdim sıcacık olurdu , mışıl mışıl uyurdu hmen yavrum ,çıkın bence :) ikinizede iyi gelirr