Eslina0908 Merhaba anneler 15 aylık kızım sürekli parmağını emiyor. Hiç emzik kullanmadı. 2 yaşından önce bu durumu engellemek sakıncalıymış ama ben yavaş yavaş bıraktırmak istiyorum. Nasıl yapabilirim bana tecrübelerinizi anlatır mısın?