Kızlar oğlum emerken 5 dk sonra çığlık atıyordu gündüzler hiç emmiyordu uyumuyordu ama geceleri uykudan kalkınca emiyordu. Uyurken Yarım kundak yaptım sadece kollarına yüzüne vurup uyanmasın diye. Şimdi düzene girdi uykularımız hem uyuyor hem de emiyor alıştı belki yaşayan vardır diye söyleyeyim dedim sevgiler ☺️