Keppi Sevgili anneler 6 aylık bebeğim var. Öğretmenim Eşimle kanada ya yerlesmeyi istiyoruz. Prosedürler hakkında bilgisi olan var mı? Ve eğitim sistemi nasıl? Yardımcı olursanız coookk sevınrım simdiden çok teşekkürler🌸😇
Cheddar Keppi şuanda dil okulu başvurusu ayağına başvurular bile reddediliyor hem pandemi hem de göçmen almak istemedikleri için. Yatırım amaçlı gidebilirsiniz onun içinde baya bi birikiminiz olmanız gerekiyo. YouTubedan bakabilirsiniz orda yaşayanlar. Tüm süreçleri anlatıyorlar
Arslanbaby Keppi İnstagram dan ve YouTube dan Kanadaya göç e bakabilirsiniz. Mağlesef herkes bizim ki gibi kucak açmış şekilde beklemiyor.Kanada iyi bir seçenek. Yabancı dil ve denklik çalışması almanız gerekiyor sanırım mesleğiniz için
Mombaby Keppi bence youtuba bakin derim ama canada cok mantikli dusunmususnuz orasi genelde herkesi kabul ediyir
ceyhunun_annesi Keppi rica ederim umarım bilgi alabilirsin bizde çok istiyoruz ama cesaret edemiyoruz 🤷🏼♀️
Keppi Cheddar artık cok zor biliyoruz yine de şansımızı denemek istiyoruz ben müzik öğretmeniyim orda sanat cok aktif🙏🏻🌸 çok teşekkürler 😇💕