bugün 40 imiz çıktı bazı şeyler düzelir dedik herşey daha da kötü oldu çocuğum sabah 6 dan beri uyumuyor. uyku gözlerinden akıyor zor acıyor gözlerini ama asla uyumuyor. sinirden ağlıyorum basim ağrıyor artık. ne kahvaltı ne yemek yiyebiliyorum. dinlenemedigim için sütüm de olmuyor . internette 17 18 saat uyur diyor gün içinde 2 saat bile uyumuyor . açtır gazi vardır kalasını yapamıyor dur demeyin . karni coo yok gazi asla yok altı het daim temiz damla düşse bezine degistiriyorum . napacagim gücüm dermanim kalmadi