Merhaba anneler oğlum 3-4 gündür bir türlü geçmeyen balgamlı bir öksürüğü var doktora gittik bugün salgın varmış virüs kapmış bize hava makinası ve ventolin verdi. Fakat huysuzluğu ve öksürüğü geçmiyor doğal tedavi yöntemi denemiş be olumlu sonuç almış anneler var ise yardımcı olur musunuz ? Boğazı iltihaplanmış antibiyotik kullanmıyoruz ..