Arkadaşlar önümüzdeki hafta başlamayı düşünüyorum artık 3 yaşına geldik.. yalnız gündüz bi şekilde halletsem bile gece kaldıramam çiş için yapmaz ağlar biliyorum. Kardeşiyle aynı odada yatıyorlar onu da uyandırır sizce bi süre en azından gündüzü tamamen öğrenene kadr gece bez bağlasam olur mu ki?