Selam herkese arkadaşlar kızım dün 1 yaş aşısı oldu. Bugün ağzına birşey koymak istemiyor gece sürekli kalktı ateşi yoktu ama vücudu sıcaktı. Napacağımı şaştım işin gerçeği. Dişte geliyor ondan mı atak ondan mı aşıdan mi anlamadım. Siz neler yaptınız bu süreçte.