Yagizesra Merhabalar bebeğim 3 gün önce doğdu.. Doğduğu andan beri ışığa bakamıyor gün ışığı da dahil karanlik olacakki gözlerini açsın ilk kez böyle hassas bebek gördüm ışığa karşı normal mi sizce..