TheBossMom Ben daha bir şey almadım ihtiyaca göre düşünüyorum hala 25 ekim son kullanma tarihi öyle yazıyordu siz neler aldınız 🤑
Deletedmom0099 TheBossMom haftasonu taşınıyorum, eksiklerimi tamamladım. eşimden 75, kendimden 75 liram vardı hepsini bunlara kullandım 😬🤷🏼♀️
Deletedmom27337 TheBossMom eşim yeni dükkan yaptırdı hep masaüstü için evrak rafı istiyordu. Onu aldım :))
kaansmom TheBossMom indirim bitince fiyatlar eskiniden pahalı oluyor kuponların bir anlamı kalmıyor inanki . Ben oğluma lego aldım 🙏🏼
TheBossMom dinle_beni_bi bazen 50 lira üstü kargo bedava oluyor o zaman baya işe yarar 25 tl bende bakıyorum hala
TheBossMom Deletedmom0099 oh oh maşallah çok iyi aslında benimde pas pasa ihtiyacım vardı 😃 görünce aklıma geldi
TheBossMom kbr-frk-ysf trednyoll indirim günlerinde koleksiyon yapıyorsun beğendiğin ürünlerle 25 kişi olunca 25 tl kupon veriyor birde mağza takip ettiriyorsun 50 kişiye 50 tl kupon veriyor
kbr-frk-ysf TheBossMom Ooo 50kşiye takip ettirmek zor ya. 😁 Benim 50kişi tanıdığım yok ki takip ettirmeyim. Bana göre değilmiş teşekkür ederim ☺️☺️
Deletedmom27337 kbr-frk-ysf kampanya zamanı burda post açılıyor herkez birbirini kaydediyır. Öylelikle 50-100 kaydeden oluyor :)
kbr-frk-ysf Deletedmom27337 Hıı iyiymiş o zaman. Haberim olursa eğer yine böyle bi etkinliğe bende katılayım
Deletedmom27337 Elasmom06 25 kaydetme kampanyasında 25 ten gazla kişiye kaydettrn. Çünkü çoğu aktf ğye olmadığı işin trendyol onları ayrıştırıyor. Bu yüzden de kupon yatmıyor. Ben en az 50 kişiye kaydettiriyorum her seferinde de yattı