Doğum yapalı 25 gün oldu hala ufak tefek kanamam olduğu için ped kullanıyorum. Bugün genital bölge dış dudak kısmında fındık büyüklüğünde bir şey geldi elime çok üzüldüm ne olduğunu bilmiyorum doktora gidicem ama bilen bana yazsın ya başına gelen var mı? Acaba sürekli ped kullandığım için iltihap gibi bı şey mi diye düşünüyorum