4.ay bebeği olan tüm anneler aynı durumdayız sanırım benim bebeğim de öyle çevreyi izlemek istiyor hemen memeyi bırakıyor ucunu çekiyor çok kısa emiyor ya da emmek istemiyor hatta bu yüzden mastit oldum çok zor gerçekten atak mı neyse bi an önce bitse de rahatlasak. Uyukluyormuş emiyor ama uykuluyken emzirmeyi deneyin isterseniz